05
07
2009
--

Én is én is ;)

Hi mindenki!

Na jó ez azért túlzás, na de azért tegyünk úgy mintha több 100 an, 1000ren olvasnák a blogot, elvileg msot elég lenne így köszönni: Sziasztok Djeur Powa tagok :D Na jó asszem kezdek félni mert Neo jól fejbe fog ....... hogy megint ilyen értelmes postot írok, de ha nincs más mit csináljak? Nem írhatok arról, hogy most éppen zenét hallgatok meg süt a nap már amennyit látok belőle, így az éppen lemenő fénysugaraktól. Na de most mindenki azthiszi milyen hülye vagyok, hát kérlek igazad is van! És ezzel most elérkeztem egy ponthoz szerintem ahol én is mint Sugar elkezdhetem a bemutatkozásomat és a rövid életrajzomat.

Na szóval. Zenével kb. 3 éve foglalkozok, én is 3 évet jártam zeneiskolába mint sugár csak én zongoráztam ám rájöttem, hogy ha 3 kezem lenne akkor se bírnék fele olyan jól sem  játszani mint PEZ :) Így én inkább a háttérbe szorultam picit és mint Hangtechnikus, DJ a keverő mögött érzem otthon magamat, és igen valószínüleg az összes fellépésen/koncerten stb. ott leszek és én fogom remélhetőleg hangosítani a srácokat. Na asszem ennyit rólam, hogyha ezt még olvasod akkor köszi hogy végigolvastad, hameg nem akkor úgyse tudod mi van.

Csáó T3x3r

Írta: T3x3r | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://djeurpowa.blog.hu/api/trackback/id/tr411108583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)