03
23
2009
--

Rólunk

Rólunk

 

A Djeur Powa zenekar, cs 1.6 klán, (páran wowozunk is :) de legfőképpen 1 baráti társaság. Ja és persze a teljes nevünk Djeur Powa kkht. (kiemeltet közhasznú társaság) XDDD hát igen így még durvábban hangizik hála Sugarnak.

 

Tagok:

 

Neo

                                      

Név: Neo

Eredeti név: Kulacs Péter
hangszer: ritmusgitár (Samic Lk 45)
szül. :1994
lakhely: Floridától 850 ezer km-re Győrben J
msn: kulacspter@citromail.hu

Sziasztok!
Neo vagyok a Djeur Powa ritmusgitárosa.
Amellett, hogy egyre bővülő gitártudásommal játszok a zenekarban, én vagyok a csapat videó és reklám felelőse. Ennek eredményét főleg a Youtube-on látni, de a blogírás ötlete is az én fejemből pattant ki. Remélhetőleg Sugar segítségégével a neten is meggyőző arculatot sikerül kialakítani a csapatnak. Mostanában mindig azon jár az agyam mit tudnék még hozzá tenni a Powához…

Magamról annyit, hogy győri vagyok, szeretek úszni, netezni, zenét hallgatni, haverokkal lenni és persze videókat szerkeszteni. Gondolom minden vágyatok, hogy megtudjátok mi a kedvenc színem, kajám, autóm, filmem, és mi a csillagjegyem de ez túl sablonos lenne…  Én jókat enni szeretek, minden színt és minden jó filmet, zenét. Nincs kedvencem, mindent pedig hosszú lenne ideírni.

Nem nehéz kitalálni a becenevem eredetét, de akinek egyáltalán nem ismerős a Neo név annak ajánlom figyelmébe a Matrix filmeket.  Szeretek alkotni legyen az zene, videó vagy akármi. Szerényen jófejnek tartom magam de ez a Powánál alapkövetelmény. Régebben zongoráztam de abbahagytam. Nem régóta járok gitár tanárhoz szóval még van mit fejlődnöm. Ha még valamit meg akarsz tudni rólam vagy a csapatról (esetleg hozzászólni) kérdezhetsz itt vagy msn-en.

 

Az Erő legyen veletek XD
Üdv: Neo

Deady

 

                

Aki majd remélhetőleg ír vmit. 

Pez

             

Aki színtén nem írt mé magáról semmit!

Sugar

 

Sugar vagyok (nem a Sugarloaf együttes KK?) a Djeur Powa Kkht. "megalkotója". Basszusgitáros és rendszerellenes lázadozó satöbbi. Cort AAction 4-esen játszom aminek mahagóni színe van. Gyúlölöm a villanyzenét és megvetéssel gondolok az emosokra. "Nem vagyok rasszista nem vagyok kigyúrt állat és nem vagyok rocker sem." Szeretem a csokis sütit és a kosárt.

Zenei téren van 3 igazolható évem zenesuliban szaxofonon és lassan fél év gitárokon. Zeneileg főleg a Maiden abból is Steve Harris és Bruce Dickinson, a Black Sabbath és Ozzy és legmélyebben a Metallica hat rám. Kedvenc Basszerosom Roberto Augusten Samuel Santiago Trujillo Veracruz (Rob Trujillo). Amikor nagyon nincs hova menekülni ez a zene kevés ezért hallgatok Slipknot-ot A7X-et és még Paramore-t is. Szólisták közül talán a Slash mítosz tetszik legjobban.

Mélyen elítélem azt aki a sátánista zenét és felfogást bünteti/büntetné vagy csak rombolja az ezt szeretők közösségét.

Ennyi lenne így röviden.

Próbálom megmenteni a blogot de ehhez rátok is szükség van szóval...:

DJEUR POWA-Mert b*szni jó!

              

Texer

                  

Arra pedig ne is számítsatok h róla megtudtok vmit XD

 

Írta: NE0 | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://djeurpowa.blog.hu/api/trackback/id/tr971020691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)