07
09
2009

Szánsájn, ablakok mögül...

Na Csááááááá midnenkinek!

Hát ez kicsit hülye köszönés tudom ugyanis a mindenki az a djeurpowásokat és még 1-2 véletlen idetévedt olvasót jelent... Na nem baj, mi vagyunk élünk, meg még mit tudom én mit csinálunk... :D Illetve azt hogy én mit csinálok azt tudom... Jelenleg éppen abszolút baromságokat írok a blogunkra és tudom, hogy ezért Neo igencsak tökön fog rúgni, na de nem baj xD

Igazából azért írok, mert kitaláltam, hogy ez a blog.hu -s dolgo nagyon jó meg szép meg minden de mégse saját, éppen ezért ha minden jól megy pár nap múlva elkészül a saját blogunk ami nem ilyen "tucat blog", hogy 2 kattintás után már a 8 éves Juliskának is Blogja van. :D Reményeim szerint saját portálunk és fórumunk is lesz de ez még a jövő zenéje. Sőt akár rádiónk is lehetne... xD Hamár a zenénél tartunk, nade az nem lenne jó, mert többiek ilyen rokker állatok én meg a diszkó patkány, bár még akár valami jó is kisülhetne belőle... Hmmm nem is rossz ötlet... És Csé szerverre is beraknánk a rádiót xD Komoly lenne mi?? Na jó azárt ennyire ne kalandozzunk elegyenlőre örüljünk hogy luk van a seggünkön :P 

Hát igen mint a bejegyzés címe is mutatja nem sokat voltam eddíg kint a levegőn amióta a ynár elkezdődött... :D Egész nap itt kockulok, ezen a 3-4 négyzetméteres helyen, és persze távoli asztali és SSH kapcsolattal irányítom a szervereket, amin fut a Csééé szerverünk... :D Na igen... Azon is elég régen játszottam, inkább csak "hátulról nézegettem" azt is. :D Szóval a lényeg, nemsokára új blog, és lehet hogy új szerver is.

Minden jót, kellemes nyarat
Üdv. T3x3r

Írta: T3x3r | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://djeurpowa.blog.hu/api/trackback/id/tr691236850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NE0 2009.07.12. 16:01:09

csááá
nagyon örülök h ezt felvetetted és most h leforgattam 1 kisfilmet a balcsin akár neki is kezdhetünk :)
A rádió pedig még ennél is jobb jobb ötlet! Mivel engem 10 napig amatőr rádiósok ébresztettek tudom h nagyon poén (a táborban volt rádiós csoport is XD )

T3x3r 2009.07.13. 11:16:18

Loool :D Te szegény :D
Ezeket meg majd még meglátjuk egyenlőre kikell magamat pihenni, ugyanis egy viszonylag nagyszabású rendezvényen voltam a hétvégén és elfáradtam, mivel talán 2 órát aludtam vasárnap éjszaka :) Szal majd megbeszéljük. Amúgy ezzel a mutatványommal sikerült bekerülnöm az Oxygen TV -be is. :D

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)