06
09
2009

Kiengesztelés

"Kedves DP!

Előző 1-2 kommentemben megvetéssel beszéltem emberekről, személyekről és fogalmakról. Ezúton szeretnék bocsánatot kérni az egész csapattól, mindenkori egyetértés reményében. Én most tudok jópofizni minden dologhoz mert iszonyat jó nyárnak nézek elébe. Jobb szeretném magam mögött tudni ezt a hetet, hogy egy kicsit kevesebb feszültséggel kommunikálhassunk.

Még egyszer szíves elnézésüket kérem,

Tóth M. Árpád [Sugar]"

 

Igen, igen ,igen. Mondhatjátok, hogy meghasonlottam önmagamhoz. Mindegy. Ez csak afféle bevezetés volt ugyanis újra bejelenthetem, hogy közeledik a:

DJEUR POWA ÉVÉRTÉKELÉS 08/09!!!

 

Szóval én már nagyon készülök és remélem a szünet első hetében el is készülök vele.

(Alakul ez, alakul ez, csak nem szabad sietni:D)

Írta: Su64r | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://djeurpowa.blog.hu/api/trackback/id/tr981175322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NE0 2009.06.09. 20:43:51

LOL :)
erre az értékelésre kiváncsi leszek :D

Su64r 2009.06.10. 20:08:51

Klassz lesz csak kell 1 kis help tőletek

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)