05
17
2009

Szerinted mit játszon a Djeur Powa?

Elsősorban tagok, de akárki más (amennyiben látogatja egyátalán vki ezt a blogot rajtunkkívül :) véleményét is várom abban a kérdésben, hogy MILYEN ZENÉT JÁTSZON MÉG A DJEUR POWA zenekar. Számot, előadót és stílust is lehet ajánlani... 

 

Íme amit én gondoltam: (ehhez is hozzá lehet szólni) 

-Paranoid (A zongora halkabbra véve, főleg akkor amikor nem a vokált helyettesíti. Sztem ha akkor lejebb vennénk aztán meg megint feljebb, az adna némi lüktetést a számnak, mer így elég monoton... Sugart meg engem pedid úgy általában hangosabbra... és beszéljük meg ki adja a ritmust h arra figyeljen mindenk!!! szerintetek, főleg Texer, megoldható?)

- Bevelry Hillsi zsaru (Igen, sztem jól hangzik, poén és egyszerű nekem és Deadynek mindenképp, de Sugar basszusát is meghalgatnám már 1szer.... Pez akordozós rész?:)

- Afraid (majd valamikor ha tudom h gitár 1 v 2 leszek)

- más Iron Maiden pl Mother Russia, Paschendale...

- Star Wars egyveleg a Imperial Marchal és a főcimmel (aki nem hiszi el h ebből vmit is ki lehet hozni annak: You tube imperial march metal version...)

- retro számok (még nincs konkrét ötletem... magyar v külföldi, nekem akármi jöhetne ami JÓ és EGYSZEŰ)

Ezen kívül még minbdig keresünk dobost és énekest! Aki elvállalná v tud vkit aki szívesen beaállna az írjon! várom a kommenteket!

üdv: Neo

 

 

 

Írta: NE0 | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://djeurpowa.blog.hu/api/trackback/id/tr651127235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T3x3r 2009.05.18. 17:28:47

Csééé!
Minden megoldható, hogyha egyesek :\ nem pofáznak bele :) És higgadtan, kulturáltan tudunk "dolgozni". Üdv. T3x3r

Su64r 2009.05.18. 18:20:36

Suatan says: Ha van eszünk és nem úgy próbáltok mint a kétévesek akkor lehet róla szó.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)